به گزارش روابطعمومی ادارهکل بهزیستی استان تهران، میز خدمت ادارهکل با هدف رسیدگی به درخواستها و بررسی مشکلات مددجویان برگزار شد.
در این برنامه که با حضور سهیلا یزدانشناس، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی، و عادلی، کارشناس دفتر مدیریت، همراه بود، مددجویان دغدغههای خود را در زمینههای مختلف از جمله اشتغال، درمان و خدمات حمایتی مطرح کردند.
کارشناسان مربوطه ضمن پاسخگویی به سوالات و ثبت درخواستها، راهکارهای اجرایی برای رفع موانع خدمترسانی را بررسی کردند.
برگزاری میز خدمت از برنامههای مستمر بهزیستی استان تهران در راستای تقویت ارتباط مستقیم با جامعه هدف و تسریع در روند پاسخگویی به مطالبات مددجویان است.
میز خدمت بهزیستی استان تهران با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات مددجویان برگزار شد و در این نشست، جمعی از کارشناسان و مدیران بهزیستی حضور داشتند تا ضمن شنیدن دیدگاههای مددجویان، مسیر بهبود خدمات حمایتی را بررسی کنند.
کد خبر 156302












نظر شما